Strona główna arrow Duplex plus Line 10 - 15 kVA
DUPLEXplus to:

Systemu ECOtronic z wydajnymi generatorami DUPLEX firmy ENDRESS oraz silnikami SUBARU najnowszej generacji.

System ECOtronic
ECOtronic jest ekologiczną alternatywą dla konwencjonalnego wytwarzania prądu. System ECOtronic rozpoznaje w trakcie  pracy agregatu, czy moc jest pobierana czy też nie. Jeśli moc nie jest pobierana, prędkość obrotowa wyraźnie zmniejsza się. Dzieje się to automatycznie
i agregat prądotwórczy pracuje cicho i oszczędza paliwo, pozostaje jednak w gotowości. Dopiero gdy jest wymagane dostarczenie mocy np. przy zastosowaniu narzędzia elektrycznego, system ECOtronic oddaje do dyspozycji natychmiast pełną moc.
    
Generatory DUPLEX
Tam gdzie zwykle umiejscowione są podatne na ścieranie szczotki węglowe, w systemie DUPLEX firmy ENDRESS działa inteligentna wzbudnica. W połączeniu z elektroniką prezentuje ona szczyt nowoczesnej technologii agregatów prądotwórczych.

Nowoczesne silniki
W serii silników EX po raz pierwszy wśród silników przemysłowych chłodzonych powietrzem, wykorzystano wysokowydajną technologię, napędzania łańcuchem, górnego wałka rozrządu.
- Napęd łańcuchowy z górnym wałkiem rozrządu
- Specjalna geometria komory spalania
- Wysoce wydajny kanał ssania

Łatwy rozruch
Dzięki technologii z górnym wałkiem rozrządu potrzebują Państwo użyć znacznie mniej siły do uruchomienia silników.
- 30 – 40% mniej siły niż przy innych markowych silnikach

Spokojniejsza praca
W przypadku technologii z górnym wałkiem rozrządu wykorzystuje się mniej części dzięki czemu poziom hałasu zostaje znacznie obniżony
- Cichsze w porównaniu z silnikami tej samej klasy
- Mniej ruchomych części niż w silnikach górnozaworowych z dolnym wałkiem rozrządu
- Wyraźnie zredukowane hałasy mechaniczne

Jakie zalety z tego wynikają ?
- Obniżone koszty eksploatacji
- Redukcja emisji spalin
- Wyraźna redukcja emisji hałasu do dB(A)
- Aż do 30%  mniejsze zużycie paliwa
- Zwiększona żywotność silnika
- Pełna moc tylko wówczas, gdy jest potrzebna

Wyposażenie seryjne:
- Silniki SUBARU, 1-cylindrowe z górnym wałkiem rozrządu
- Akumulator w przypadku modeli z rozruchem elektrycznym
- Wyświetlacz kontrolny ECD 06
- System ECOtronic
- Optyczny wskaźnik poziomu paliwa w zbiorniku
- Duży zbiornik paliwa 15/25 litrów
- Wyłącznik przeciążeniowy
- Czujnik poziomu oleju
- Uchwyty do przenoszenia
 
Czytaj całość
ModelESE 306 SG-GT ES
DUPLEX
Maks. moc [LTP] kVA/kW2,7/2,7
Moc ciągła [COP] kVA/kW2,5/2,5
Napięcie znamionowe230 V 1~
Prąd znamionowy10,8 A 1~
Typ silnika SUBARU EX 21
Czytaj całość
 
Czytaj całość
ModelESE 406 SG-GT
DUPLEX
Maks. moc [LTP] kVA/kW4,4/4,4
Moc ciągła [COP] kVA/kW4,0/4,0
Napięcie znamionowe230 V 1~
Prąd znamionowy17,4 A 1~
Typ silnika SUBARU EX 27
Czytaj całość
 
Czytaj całość
ModelESE 406 SG-GT ES
DUPLEX
Maks. moc [LTP] kVA/kW4,4/4,4
Moc ciągła [COP] kVA/kW4,0/4,0
Napięcie znamionowe230 V 1~
Prąd znamionowy17,4 A 1~
Typ silnika SUBARU EX 27
Czytaj całość
 
Czytaj całość
ModelESE 506 SG-GT
DUPLEX
Maks. moc [LTP] kVA/kW5,5/5,5
Moc ciągła [COP] kVA/kW5,0/5,0
Napięcie znamionowe230 V 1~
Prąd znamionowy21,7 A 1~
Typ silnika SUBARU EX 40
Czytaj całość
 
Czytaj całość
ModelESE 506 SG-GT ES
DUPLEX
Maks. moc [LTP] kVA/kW5,5/5,5
Moc ciągła [COP] kVA/kW5,0/5,0
Napięcie znamionowe230 V 1~
Prąd znamionowy21,7 A 1~
Typ silnika SUBARU EX 40
Czytaj całość
 
Czytaj całość
ModelESE 606 DSG-GT
DUPLEX
Maks. moc [LTP] kVA/kW6,6/5,3        4,4/4,0
Moc ciągła [COP] kVA/kW6,0/4,8        4,0/3,6
Napięcie znamionowe400 V 3~     230 V 1~
Prąd znamionowy8,6 A 3~   18,0 A 1~
Typ silnika SUBARU EX 40
Czytaj całość
 
Czytaj całość
ModelESE 606 DSG-GT ES
DUPLEX
Maks. moc [LTP] kVA/kW6,6/5,3        4,4/4,0
Moc ciągła [COP] kVA/kW6,0/4,8        4,0/3,6
Napięcie znamionowe400 V 1~     230 V 1~
Prąd znamionowy8,6 A 3~   18,0 A 1~
Typ silnika SUBARU EX 40
Czytaj całość
 
Czytaj całość
ModelESE 1006 SG-GT ES
DUPLEX
Maks. moc [LTP] kVA/kW11,0/9,9
Moc ciągła [COP] kVA/kW10,0/9,0
Napięcie znamionowe230 V 1~
Prąd znamionowy43,4 A 1~
Typ silnika SUBARU EH 63
Czytaj całość
 
Czytaj całość
ModelESE 1006 DSG-GT ES
DUPLEX
Maks. moc [LTP] kVA/kW11,0/8,8        6,6/5,9
Moc ciągła [COP] kVA/kW10,0/8,0        6,0/5,4
Napięcie znamionowe400 V 3~     230 V 1~
Prąd znamionowy14,4 A 3~   26,1 A 1~
Typ silnika SUBARU EH 63
Czytaj całość
 
Czytaj całość
ModelESE 1306 DSG-GT ES
DUPLEX
Maks. moc [LTP] kVA/kW13,0/10,4        7,7/7,0
Moc ciągła [COP] kVA/kW12,0/9,6        7,0/6,3
Napięcie znamionowe400 V 3~     230 V 1~
Prąd znamionowy17,3 A 3~   30,4 A 1~
Typ silnika SUBARU EH65
Czytaj całość
 
Czytaj całość
ModelESE 1506 DSG-GT ES
DUPLEX
Maks. moc [LTP] kVA/kW16,5/13,2        7,7/7,0
Moc ciągła [COP] kVA/kW15,0/12,0        7,0/6,3
Napięcie znamionowe400 V 3~     230 V 1~
Prąd znamionowy21,6 A 3~   30,4 A 1~
Typ silnika SUBARU EH 72
Czytaj całość
 
Dodatkowe informacje

* Orientacyjny zakres użycia - firma Endress nie ponosi
   odpowiedzialności za nieprawidlowe użycie sprzętu


** Nie dla Państw należących do UE


- Poziom zużycia paliwa podawany przy 3/4 obciążenia

Dokumenty PDF
pdf Katalog Endress - program przemyslowy
Wersja polska.
pdf Katalog Endress - program przemyslowy
na lata 2009/2010. Wersja niemiecka.
Firma ENDRESS - historia sukcesu
Strona www.endress-polska.pl wykorzystuje Cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu. Korzystanie z tej strony internetowej jest jednoznaczne z akceptacją zapisu plików Cookies na twoim urządzeniu.
Jeśli nie wiesz co to Cookies, to przeczytaj tą informację.

ZAMKNIJ